Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Куліковська І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Куліковська І. С. Умови формування вокальних умінь як компетентнісної складової частини професійної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / І. С. Куліковська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 80(1). - С. 163-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_80(1)__35
| 2. |
Куліковська І. С. Естетичне виховання у вокально-хоровій роботі вчителя загальноосвітньої школи [Електронний ресурс] / І. С. Куліковська // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2018. - Вип. 31. - С. 142-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2018_31_16
| 3. |
Тимчук Л. Становлення та розвиток андрагогіки в Україні: історіографічний аналіз [Електронний ресурс] / Л. Тимчук, І. Куліковська // Педагогічний дискурс. - 2019. - Вип. 27. - С. 50-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2019_27_8 Висвітлено концептуальні теоретико-методологічні засади андрагогіки як теорії та практики освіти дорослих в Україні наприкінці ХІХ - ХХ ст. Розроблено періодизацію розвитку андрагогіки в Україні та розкрито її сутність на кожному етапі. Простежено структурні трансформації системи освіти дорослих в Україні й обгрунтовано рівень її наукової розробки в різні періоди. Досліджено генезу дидактики дорослих й еволюцію наукових підходів до конструювання змісту, організаційних форм і методів навчання дорослих. Акцентовано увагу на узагальненні історичного досвіду підготовки фахівців для освіти дорослих.Висвітлено результати цілісного аналізу становлення та розвитку андрагогіки як теорії і практики освіти дорослих в Україні наприкінці XIX - упродовж XX ст. Здійснено історіографічний аналіз досліджуваної проблеми. Розкрито концептуальні теоретико-методологічні засади андрагогіки як теорії і практики освіти дорослих, обгрунтовано періодизацію її розвитку. З’ясовано, що у вітчизняній науці впродовж столітнього періоду здійснювалась усебічна розробка проблем навчання дорослої людини. Синонімічними до терміна "андрагогіка" використовувалися поняття "позашкільна освіта", "теорія позашкільної освіти", "енциклопедія позашкільної освіти","культурно-освітня робота", "політико-освітня робота", "ліквідація неписьменності", "теорія і практика навчання працюючої молоді", "педагогіка дорослих". На основі авторської періодизації простежено системотвірні процеси в освіті дорослих на рівні структури й організаційних форм, висвітлено генезу дидактики дорослих, доведено еволюційні процеси в розвитку наукових підходів до конструювання змісту, організаційних форм і методів освіти дорослих.
| 4. |
Король М. М. Аналіз банківської системи Іспанії [Електронний ресурс] / М. М. Король, І. В. Куліковська, І. В. Лапа // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2023. - Вип. 46. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2023_46_3
|
|
|